Foto: Charlotte Sverdrup

Smart trening for en kropp det er godt å bo i.

Kjenner du på stive skuldre, vond rygg eller dårlig kroppsholdning? Føler du at tiden aldri strekker til, synes du det er vanskelig å få tid til trening på toppen av alle andre gjøremål i løpet av uka? Husk at det ikke alltid er så mye som skal til for å skape stor endring.

Med regelmessig trening kan du redusere og forebygge belastningsskader, stive muskler og stressrelaterte muskelplager. Jeg hjelper deg å bevisstgjøre og endre lite hensiktsmessige holdnings- og bevegelsesmønstre, slik at du får en sterk, smidig og funksjonell kropp med bedre holdning og balanse.


IMG_3413.jpg

Gry Bech-Hanssen

Helt siden hun som liten sto midt på stuegulvet og danset hver gang hun hørte musikk, har bevegelse vært en stor og viktig del av Grys liv. Hun begynte å danse ballett som syvåring, og med utdannelsen på Statens Balletthøgskole (KhiO) ble hobbyen en karriere. Hun har jobbet som profesjonell danser i Norge og utlandet i over 20 år. I 2007 utdannet hun seg videre som pilatesinstruktør, og har siden utvidet repertoaret med yoga, Structural Bodywork, Neurokinetic Therapy og klassisk massasje.

Hun har undervist dans, pilates og yoga for PRODA-Profesjonell Dansetrening, studentene ved KhiO og Norges Dansehøyskole, flere av de store pilates- og treningsstudioene i Oslo, og et antall større bedrifter. All kunnskap og erfaring hun har samlet gjennom årene bruker hun nå til å skreddersy funksjonell og skadeforebyggende trening og behandling for stive kontorskuldre, vonde rygger og stressede hoder på din arbeidsplass eller i sitt private studio på Lysaker.




It’s never too late to be what you might have been.
— George Eliot