Foto: Charlotte Sverdrup

Smart trening for en kropp det er godt å bo i.

Kjenner du på stive skuldre, vond rygg eller dårlig kroppsholdning? Føler du at tiden aldri strekker til, synes du det er vanskelig å få tid til trening på toppen av alle andre gjøremål i løpet av uka? Husk at det ikke alltid er så mye som skal til for å skape stor endring.

Med regelmessig trening kan du redusere og forebygge belastningsskader, stive muskler og stressrelaterte muskelplager. Jeg hjelper deg å bevisstgjøre og endre lite hensiktsmessige holdnings- og bevegelsesmønstre, slik at du får en sterk, smidig og funksjonell kropp med bedre holdning og balanse.

En privattime med meg kan gi deg noen tips om hva du kan gjøre selv i hverdagen.

Vil holde deg oppdatert om mine kurs og tilbud, kan du melde deg på nyhetsbrevet mitt.

Med ønsker om en inspirerende høst.

- Gry


P1080880.JPG

Myofascial Release på Scenehuset

Nytt pilateskurs på Artesia Spa

Visste du at bindevevsmassasje kan stimulere produksjonen av collagen og hyaluronsyre, som avtar med alderen?

Med enkle teknikker og en tennisball eller to kan du selv jobbe med skadeforebygging, sirkulasjon, arrvev og skader, og påvirke propriosepsjon, immunforsvaret, cellulitter og mer! Myofascial release (MFR), eller bindevevsmassasje, er nyttig ikke bare for skadebehandling og smertelindring, det er også viktig for bindevevets helse og elastisitet.

Vi skal bevege oss og bli litt varme, og også ta oss god tid til egenmassasje, avspenning og dyp pust.

Vil du utforske og bli bedre kjent med Myofascial release og det fasci(a)nerende bindevevet er dette kurset for deg.

Vil du bli sterkere, smidigere og mer koordinert? Bli med på pilateskurs, og lær deg teknikker for å løse opp spenninger, puste dypere og bli mer bevisst på hvordan du bruker kroppen din!

Jeg har for tiden kun én fast gruppetime på Artesia Spa som er åpen for alle. Gruppen er liten og eksklusiv, og jeg har mulighet til å følge opp hver enkelt og tilpasse treningen etter dagens behov.

Dette kurset går over 7 ganger og starter starter tirsdag 31. oktober.

 


Fire grunner til å prøve en privattime:

  • Du ønsker deg litt ekstra oppfølging.
  • Du har en skade eller en utfordring som gjør at du kan ha nytte av trening spesielt tilrettelagt for ditt utgangspunkt.
  • Du vil ha maksimalt ut av en time som er skreddersydd etter din dagsform, dine ønsker og behov.
  • Du ønsker deg et eget treningsprogram du kan følge på egen hånd, som et supplement til gruppetimene.

Jeg lærer stadig mer om disse fantastiske kroppene vi lever i, og har lyst til å hjelpe deg å finne ut mer om hvordan din fungerer.


It’s never too late to be what you might have been.
— George Eliot