Foto: Charlotte Sverdrup

Smart trening for en kropp det er godt å bo i.

Kjenner du på stive skuldre, vond rygg eller dårlig kroppsholdning? Føler du at tiden aldri strekker til, synes du det er vanskelig å få tid til trening på toppen av alle andre gjøremål i løpet av uka? Husk at det ikke alltid er så mye som skal til for å skape stor endring.

Med regelmessig trening kan du redusere og forebygge belastningsskader, stive muskler og stressrelaterte muskelplager. Jeg hjelper deg å bevisstgjøre og endre lite hensiktsmessige holdnings- og bevegelsesmønstre, slik at du får en sterk, smidig og funksjonell kropp med bedre holdning og balanse.

En privattime med meg kan gi deg noen tips om hva du kan gjøre selv i hverdagen.

Vil holde deg oppdatert om mine kurs og tilbud fremover, kan du melde deg på nyhetsbrevet mitt.

- Gry


It’s never too late to be what you might have been.
— George Eliot

Fire grunner til å prøve en privattime:

  • Du ønsker deg litt ekstra oppfølging.
  • Du har en skade eller en utfordring som gjør at du kan ha nytte av trening spesielt tilrettelagt for ditt utgangspunkt.
  • Du vil ha maksimalt ut av en time som er skreddersydd etter din dagsform, dine ønsker og behov.
  • Du ønsker deg et eget treningsprogram du kan følge på egen hånd, som et supplement til gruppetimene.

Jeg lærer stadig mer om disse fantastiske kroppene vi lever i, og har lyst til å hjelpe deg å finne ut mer om hvordan din fungerer.